True

Myynti- ja toimitusehdot

OLJYCENTER.FI tuotteiden myynti- ja toimitusehdot

Näitä myynti- ja toimitusehtoja sovelletaan kaikkiin OLJYCENTER.FI, jäljempänä Öljycenter/myyjä, tuotteiden ja voiteluaineiden toimituksiin. Oljycenter pidättää itsellään oikeuden muuttaa näitä ehtoja.

Pakatut tuotteet

1. Yleiset ehdot

Toimitusehto: kaikki asiakkaan, jäljempänä tilaaja, tilaamat tuotteet toimitetaan tilaajan antamaan toimitusosoitteeseen Incoterms 2010 DAP mukaisesti edellyttäen, että toimituspaikkaan on esteetön pääsy.

Mikäli pääsy toimituspaikkaan on estynyt, on tilaajan osoitettava rahdinkuljettajalle vaihtoehtoinen purkupaikka. Mikäli tilaaja ei pysty vaihtoehtoista purkupaikkaa osoittamaan tai muuten vastaanottamaan toimitusta, vastaa hän mahdollisista palautus- ja uudelleen rahdituksesta.

2. Tilaaminen

Asiakas tekee tilauksensa verkkokaupassa osoitteessa oljycenter.fi

Asiakas saa tilauksestaan tilausvahvistuksen asiakastiedoissa antamaansa sähköpostiosoitteeseen. Oilstore ei vastaa vahingosta, joka johtuu asiakkaan väärin syöttämistä yhteys- tai tilaustiedoista.

Asiakas maksaa tilaamansa tuotteet valitsemallaan maksutavalla.

Tilaus katsotaan vastaanotetuksi kun koko kauppa summa on suoritettu myyjälle.

3. Toimitusmäärät, rahdin muodostus ja rahtivapaus

Pienin toimitusmäärä on kulloinkin Oljycenter.fi sivustolla myynnissä oleva pienin pakkaus.

Pienimmän toimitusyksikön rahti kaikkialle Suomeen on 25,00 € sis. alv. 24%. Ensimmäistä seuraavista pakkauksista rahtikustannus nousee aina 4,00 €/pakkaus sis. alv. 24%, kunnes rahtivapaa toimitusmäärä 180 kg / 200l ylittyy.

Myyjä pidättää itsellään oikeuden lähettää tuotteet eri varastoilta ja eri rahtikirjoilla omalla kustannuksellaan.

4. Toimituksen vastaanottaminen

Asiakkaan on osoitettava kuljettajalle mihin kuorma puretaan. Asiakkaan tai asiakkaan edustajan tulee olla paikalla valvomassa purkua. Asiakas voi vaihtoehtoisesti antaa kuljettajalle purkuluvan ja -ohjeet puhelimitse. Tällöin asiakkaan tulee varmistua toimitettavien tuotteiden laadusta ja määrästä ennen kuin antaa kuljettajalle purkuluvan puhelimitse.

Asiakkaan tulee tarkastaa toimitettujen pakkausten ja tuotteiden kunto ja allekirjoittaa rahtikirja toimituksen hyväksymiseksi. Kaikki vaurioituneet ja/tai puuttuvat tuotteet tulee kirjata rahtikirjan Varaumat – kohtaan mahdollisten rahdin kuljettajan virheiden ja siitä syntyvien korvausten vuoksi. Mikäli virhe edellyttää palautuskuljetusta Oljycenter.fi tilaa kuljetuksen. Oljycenter.fi ei vastaa asiakkaan tilaamista palautusrahdeista ilman erillistä sopimusta.

5. Toimitusaika

Tuotteiden keskimääräinen toimitusaika on 1-7 arkivuorokautta. Toimitusaika katsotaan alkaneeksi kun tilaaja on suorittanut tuotteen/tuotteiden maksun oikein viitetiedoin kokonaisuudessaan myyjälle.

6. Tuotteiden noutaminen

Asiakkaan on mahdollista noutaa ostamansa tuotteet kuluitta myyjän osoittamasta osoitteesta. Myyjä lähettää sähköpostitse tiedon asiakkaalle kun hänen tilauksensa on noudettavissa.

7. Toimitusreklamaatiot ja palautustoimitukset

Reklamaatio- ja palautusasioissa tulee aina ottaa yhteys asiakaspalveluun. Mahdollisista palautuksista on aina sovittava etukäteen. Asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät verkkokaupasta oljycenter.fi tai näiden ehtojen alta.

  • Mikäli toimituksessa on puutteita tai vaurioituneita tuotteita tulee asiakkaan merkitä se rahtikirjalle kohdan 3.2 mukaisesti.
  • Mikäli asiakas haluaa palauttaa tuotteita, muusta kuin myyjän tai rahdinkuljettajan virheestä johtuneesta syystä, on se tehtävä hänen omalla kustannuksellaan. Palautettavien tuotteiden on oltava avaamattomia, ehjiä, siistejä ja vailla minkäänlaisia asiakkaan merkintöjä.
8. Käyttöturva- ja tuotetiedotteet

Ajantasalla olevat käyttöturva-ja tuotetiedotteet on tulostettavissa valmistajan kotisivuilta osoitteessa

https://www.global.mobil.com/en 

Myös asiakaspalvelu toimittaa käyttöturva-ja tuotetiedotteet pyydettäessä.

9. Force Majeure

Öljycenter on vapaa näiden ehtojen sille asettamien velvoitteiden täyttämisestä, silloin kun sitä on kohdannut ylivoimainen este. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista seikkaa, jonka takia Öljycenteriä ei voida kohtuudella pitää velvollisena toteuttamaan ehtojen määräyksiä. Ylivoimainen este on esimerkiksi, mutta ei rajoittaen, tulipalo, räjähdys, onnettomuudet, sopimuksen mukaisen toiminnan edellytyksenä olevien lupien peruuntuminen, evääminen tai viivästyminen, sodat tai liikekannallepanot, terrorismi, takavarikko, tuonti- tai vientikielto- tai –rajoitukset, häiriöt tuotetoimituksissa, viranomaismääräykset, keskeytykset energiansaannissa, häiriöt atk- tai puhelinyhteyksissä, lakko, työsulku tai muu työtaistelutoimi. Ylivoimainen este lykkää sopimusvelvoitteiden täyttämistä siksi ajaksi, minkä este on voimassa.

10. Yhteystiedot

Asiaskaspalvelu

Puhelinnumero 010 420 86 86

Sähköposti tilaus@oljycenter.fi

Asiaskaspalvelu on avoinna arkisin klo 8:00-16:00

"Ei ole liian suurta ongelmaa ratkaistavaksi,
ei liian pientä asiakasta palveltavaksi."

To install this Web App in your iPhone/iPad press and then Add to Home Screen.